تعداد 600 دانش آموز دبستان دخترانه سیدان منطقه 13 تهران طی کارگاه هایی تعاملی و جذاب با مدیریت بهینه مصرف کاغذ آشنا شدند. این برنامه با هدف اصلاح الگوی مصرف منابع کاغذی در مدرسه، تفکیک پسماند خشک و تر در تاریخ 21 اردیبهشت ماه در محل مدرسه توسط انجمن طرح سرزمین و با حمایت شرکت یونی لور( ایران) برگزار گردید

آشنایی با مفاهیمی نظیر استفاده مجدد از پسماندها، انواع پسماند، تفکیک پسماند، شیوه های کاهش حجم پسماند و مدیریت مصرف کاغذ بخش آموزشی این جشن یک روزه بود که در قالب بازی و ساخت کاردستی و همچنین کارگاه های آموزشی مشارکتی اجرا گردید.

در این جشن دانش اموزان با شعار بازیافتی­ ها را دریابیم ؛ از طریق ساخت کاردستی و بازی، ضمن ایجاد هیجان و شادی، استفاده مجدد از مواد و مساله بازیافت و تفکیک زباله­ ها را آموزش دیدند.

تشکیل کارگاه‌های مشارکتی دانش آموزان را در تصمیم گیری‌هایی برای مدیریت بهینه پسماند دخیل کرده و در چنین شرایطی این خود دانش آموزان هستند که احساس نیاز کرده و خود به دنبال روش‌هایی برای حل مشکلات هستند. شرکت یونی لور در راستای مسئولیت اجتماعی خود در قبال حفظ محیط زیست حامی این پروژه آموزشی می باشد.

آموزش کودکان شرکت یونی لور

آموزش کودکان شرکت یونی لور

آموزش کودکان شرکت یونی لور

آموزش کودکان شرکت یونی لور