چهارمین همایش مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت در تاریخ پنجم شهریورماه هزاروسیصد نودو هشت در تهران برگزار شد.

در این همایش که با حضور وزیر نفت، مدیران شرکت‌های تابعه و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سالن همایش‌های شرکت ملی پخش و پالایش فراورده های نفتی برگزار گردید، پتروشیمی نوری(حامی مالی پروژه دلفین‌های گوژپشت در پارک ملی دیر نخیلو) بخاطر ارائه بهترین گزارش عملکرد مسئولیت‌های اجتماعی تندیس طلایى و لوح تقدیر را کسب نمود.
در این همایش نحوه اجرا و دستاوردهای پروژه حفاظت دلفین‌های گوژپشت در خلیج فارس به واسطه پنج سال تلاش ارائه و مورد توجه و تشویق شرکت کنندگان در همایش قرار گرفت.
در این برنامه فیلمی کوتاه از تلاش‌های دکتر تقی فرور از موسسه سنستا نیز نمایش داده شد که نشان از قدرشناسی از این مرد بزرگ را داشت.
خوشحالم به نمایندگی از طرح سرزمین که به عنوان تنها انجمنی که برای حفاظت از حیات وحش و محیط زیست سخنرانی داشته باشم و دوم فرصتی بود که یادی از همکار و دوست عزیزمان دکتر هادی فهیمی بنیم و شرکت کنندگان را با ارزش‌های این مرد بزرگ آشنا کنیم.
خانم نازنین محسنیان به نمایندگی از طرح سرزمین که تنها فعالیتی را برای حفاظت از حیات وحش و محیط زیست در این همایش ارائه می‌شد، ارائه داد و دوم فرصتی بود که یادی از همکار و دوست عزیزمان دکتر هادی فهیمی بکنیم و شرکت کنندگان را با ارزش‌های این مرد بزرگ آشنا کنیم.
از همه دوستانی که برای این پروژه زحمت کشیدند/می‌کشند قدردانیم و یادشان از خاطرمان نخواهد رفت.
.